Najnowsze Wpisy

powrot krola:P Komentarze (0)
20. października 2004 18:19:00
linkologia.pl spis.pl

 po raz 2 zaczynam tutaj pisac.. :P kobieta zmienna jest ;p heh aby nie bylo jednak tak jak dawniej zmienilam rowniez szablon :) sympatyczniej tak tu teraz jak na moj gust ;p ostatnia notka zameszczono ostatnio w grudniu :P oj oj to sporo czasu temu :P od tego czasu wiele sie zmienilo :Pikonczylam nauke w gimnazjum :P teraz przyuczam sie do zawodu :P bede fryzjerka :D jednak nie wybralam szkoly zawodowej tylo poszlam na kurs w ktorym mam praktyki az 5 dni w tygodniu :P dlatego tez nie mam czasu na wiele rzeczy :/ dzis mam wolne dlatego tez moglam sobie pozwolic na zamieszczenie notecki :P a w zyciu osobistym.?. :P hmm to aj moze wkleje piosenke :P :

3rd Wish & baby bash
"Obsession&q  uot;


son las cinco de la manana
y no he dormido nada
just thinking 'bout your beauty, got me crazy in the head
el insomnio es mi castigo
tu amor serami alivio
until you're in my arms,girl
i can have no peace in bed

it's five o'clock in the morning
can't get no sleep
i think about your beauty and it makes me weak
i lay restless at home, without you there
until you are mine, i find no relief

amor, si es amor
your love's got me feeling obsessed in my soul
si es amor
and not an illusion
that makes me do things, that my heart can't control

i know you're not my lady
but i'm full of hopes and maybes
and if your love can't save me
solo puedo hablar de ti
saw you with your "amigo"
girl he don't look so "rigo"
no sabe complacerte, como lo haria yo

it's five o'clock in the morning
can't get no sleep
i think about your beauty and it makes me weak
i lay restless at home, without you there
until you are mine, i will find no relief

amor, si es amor
your love's got me feeling obsessed in my soul
si es amor
and not an illusion
that makes me do things, that my heart can't control

amor

...

jesli to kiedys przeczytasz, to chce zebys wiedzial ze to prawda :** :)




 

scylla_tka : :

10 notka o niczym :/ Komentarze (3)
17. marca 2004 14:12:00
linkologia.pl spis.pl

tyle razy przymusza sie do napisania notki i nie potrafie jej w koncu napisac :P jakos nie mam pojecia co mam tu napisac.. :/ wiec pisze ze mamy jzu marzec! ( a to nowosc :PP ) i teraz chodzimy do sql :/ dzis postawiono mnie w niezrecznej sytuacji.. kazano mi posc do rodzicow pewnej dziewczyny z naszej klasy i przekazanie im aby pojawili sie jutro w szkole :/ yhy ne mam ochoty tam isc :/ nie naleze to kapusiow.. ale skoro to ma byc dla jej dobra to pujde tam i przekaze im to :/ nie mam innego wyjscia , straszne mi z tego powodu glupio.. w domu  tysh zaciekawie ne jest .. remont :/ ktory trwa juz kolo 1 miesiaca - juz mam go dosc! :( | c.d.n

scylla_tka : :

i`m back :) Komentarze (2)
11. lutego 2004 19:16:00
linkologia.pl spis.pl

nu i jestem po dluzszej przerwie.. :) za poprzednia notke chcialabym przeprosic :P jak pisze w tytule byla to notka probna.. bo jak wiadomo nie od dzis ze z blogiem mi sie cos dzieje :| notek nie bylo widac.. ale na szczescie ja ze swoim niezwykle kumatym morzdzkiem.. ( skromniutka. :P) sprawilam tak ze juz jest jak widac sysko okej :) obecnie siedze sobie w domq.. (calymi dniami, gabiac sie nadaremnie w tv - juz mam nawet opcykane programy ktore sobie tam patrze tzn seriale :PP jest nim miedzy innymi : ma jak milosc lub czulosc i klamstwa..) poniewaz takiego kogos jak mnei dorwala w swoje rece grypa ( tzn, taka w sumie niby grypa , bo to ni kataru ni kaszlu nie mam :| ) siedze juz  w domu 3 dzien z rzedu.. ale jakos mi nie spieszno na dwor.. wolalabym juz wiosne :P  bo wtedy ziemia sie odradza do zycia, a to piekne zjawisko jest :P mam nadzieje ze chciaz w ferie sniegu nie bedzie.. a ferie tusz tusz :) tzn za niecale 2 dni juz sie zaczynaja :P nie chcialabyym zapeszyc.. ale byc moze nie bedzie mnie w te ferie w gliwicach :))) mozliwe ze bede w tym czasie w Zamosciu ale Cii :) bo jesio sysko sie moze zmienic.. jak narazie to moge sobie tylko o tym pomarzyc bo napewno mama nas nie pusci jesli nie wyzdrowieje :) dlatego musze sie grzac pernametnie :PPP co by na ferie zas chora nie byla :] dlatego zaraz po napisaniu notki jo ida sie grzac :P (nie am to tamto jak ludziowi zalezy to zrobi wszystko zeby wyzdrowiec ) dyna mi tak niezmiernie naparza ze to bajeczkaa :P eh dosyc moich skarg bo jesio se ktos pomysli ze ja to jakas maruda jestem a to nie o to chodzi :PPP | beatka :)

<
scylla_tka : :

probna.. Komentarze (0)
11. lutego 2004 12:32:00
linkologia.pl spis.pl

epleplee

scylla_tka : :

jupi joł jupi jej :PPP Komentarze (0)
10. stycznia 2004 20:18:00
linkologia.pl spis.pl

wow... nafet niwe wiecie jak sie ciesz ze juz sysko jest okej z moim blogasem ;] a jesio an dodatek mamy weekend :P dzis juz zdazylam byc na lodowisq :) oojej ale mnie nozki bola... a i krzyz :P bo przeciez " jak by to bylo jak bym sie nie przewrocila chociaz raz na lod... " :P jutro jest Wielka Orkiestra Swiatecznej Pomocy :P i w gliwicach bedzie grac : Pudelsi i Oddzial zamkienity fajno;] ale nie jestem pefna czy ja sie tam pojawie to sie jesio obaczy :P tzn kcialabym.. ;] ale wiadomo.. jesio sysko przedemna i plany moga sie zmeinic i moge jesio nigdzie nie pojechac :P

Qrczem.. gg poleglo i tak jakkos nudno mi.. :( skoda ze nie syscy z gg maja tlena :P

scylla_tka : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

bufallo | aga-neonka | yayus | dadit | kfiatuszek14 | Mailing